Kort- eller langsigtet markedsføring?

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Skal man fokusere på langsigtet branding eller kortsigtet målbar markedsføring? Det diskuterer Tobias Thaastrup-Leth og Daniel Probst Bordignon, begge fra Generaxion.

I fjerde afsnit af Perspektivet drøfter Tobias og Daniel et spørgsmål, der har udfordret digital markedsføring siden begyndelsen: skal man fokusere på langsigtet branding eller kortsigtet målbar markedsføring? Svaret er “begge”, men vejen dertil er ikke helt så enkel. Især ikke, når man sammenligner med markedsføringens største giganter.

Værter: Tobias Thaastrup-Leth (Head of Marketing, Generaxion) og Daniel Probst Bordignon (Digital Trend Specialist, Generaxion)

Redaktion: Line Andersen Worch, Ronni Madsen, Tobias Thaastrup-Leth og Daniel Probst Bordignon

Musik: Nicolas Vetterli

Teknik: Daniel Probst Bordignon