Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Sidste uges vinder blev John Dillermand. Hvis du skal nå at være med, er det sidste chance i denne uge, hvor Dorte Nielsen stiller den sidste af 7 ugers opgaver: Hvad kan man få ud af en glaskrukke?

Hvad kan man få ud af en snor? En dillermand, en høne, en lagkage og en hund. Der kom gode forslag ud af sidste uges kreative opgave (se løsningerne nederst i artiklen). Vinderen blev Tore Sebastian Bentsen med John Dillermand.
Dommer Dorte Nielsen siger om vinderen:

“Tak for mange fine indsendte løsninger. En løsning stak særligt ud. Det er svært ikke at trække på smilebåndet, når man ser løsningen. Tore Sebastian Bentsen har set en sammenhæng mellem ugens snor og John Dillermands dillermand. Idéen er enkel og godt set. Jeg grinede høj, da jeg så den. Med denne idé vinder humor over håndværk. Løsningen er et godt eksempel på hvordan en enkel observation, en ny kreativ sammenhæng, kan lede til en uventet og original idé.”

Stort tillykke til Tore Sebastian Bentsen, der vinder to præmier i denne uge: Et eksemplar af ‘Creative Thinker’s Rethink Book’ af Dorte Nielsen og Katrine Granholm og og en æske med ‘Brand Vision Cards’ af Dorte Nielsen og Ingvar Jónsson, der udkommer 11. juni.
 

De samme præmier er på højkant igen i denne uge.

Denne uges opgave
Denne uges opgave, som er opgave 7 og dermed den sidste opgave, kommer også fra ‘Creative Thinker’s Rethink Book’. Den tager udgangspunkt i en glaskrukke.
 
Opgavestiller Dorte Nielsen siger:
“Jeg ser frem til at se, hvad I får ud af den. Alt er muligt. Det kan være en visuel observation, en ny sammenhæng, et scenarie eller storytelling. Se på glaskrukken og tænk: Hvad kunne idéen være her?”
 
Sådan deltager du
Du deltager i konkurrencen ved at uploade et billede eller en video i kommentarfeltet på Bureaubiz’ Facebook-opslag, hvor du viser, hvordan du løser opgaven.
Sidste uges bidragsydere

Tore Sebastian Bentsen:

Simon Milfred:

Cecilie Ingrid Binger Christiansen:

Mona Lyngs Jakobsen:

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club