Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Kvadratisk. Praktisk. God. Nyt bureau skal ruske op i danskernes opfattelse af brandet.

Ritter Sport har valgt nyt kreativt bureau i Danmark. Det er Brandhouse, der erstatter Uncle Grey.

Det nye bureau skal ruske op i danskernes opfattelse af brandet og få flere danskere til at elske de kvadratiske, praktiske og gode chokolader, siger Mirka Isomäki, brand manager for DK Konfekture, der står bagimporten af Ritter Sport.

Hun fortsætter.

”Vi har fundet et bureau med en god track record på FMCG. De er strukturerede og seriøse med alt fra strategien ned til eksekvering på sociale medier.”

Hos Brandhouse ser man frem til at arbejde med det 109-årige brand.

“Kvaliteten er høj, kendskabet er højt, men der er potentiale for Ritter Sport til at trænge bedre igennem med markedsføringen i Danmark. Så vi glæder vi os til at udvikle kommunikationskoncepter, der kan forløse dette, siger Stiig Binggeli, direktør for Brandhouse.   

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club