Det seks år gamle PR-bureau Perfekta PR udvider nu med endnu et bureau.
Mens Perfekta PR har fokus på byggebranchen, vil det nye bureau, der åbner i dag under navnet Agrikom, få fokus på landbrugsbranchen.
Det kommer ikke som en overraskelse, at man nu udvider med endnu et nichebureau, for allerede for et år siden sagde adm.direktør for Perfekta PR, Jens Flinker Nørgaard, til Bureaubiz:
”Jeg tror, at vi i fremtiden vil se, at PR-bureauer bliver mere nicheorienterede, fordi virksomheder i stigende grad går efter bureauer med specialiserede rådgivere, der har stor viden inden for specifikke områder og brancher.”
Til at stå i spidsen for Agrikom har man fundet en mand med ti års erfaring fra Landbrugsmedierne.
Det er 37-årige Jacob Teilmann Andersen, der bliver adm. direktør. Hos Landbrugsmedierne har han været marketing- og udviklingsdirektør og de seneste tre år vicedirektør.
Jacob Teilmann Andersen siger om sit nye job:
”Der er et enormt potentiale i landbrugsindustrien, som jeg glæder mig til at indfri. Der er mange seriøse, store spillere i og omkring landbrugsbranchen, og jeg ser frem til at byde ind med solide kommunikationsløsninger, der understøtter virksomhedernes forretning og tager afsæt i målgruppen.”
Han tilføjer:
”Det er en vanvittigt spændende opgave at løfte i en branche, som er kompleks, mangefacetteret og præget af dagsordener og udfordringer, der kommunikationsmæssigt er superinteressant.”
Foreløbig er der to ansatte i Agrikom. Ambitionerne er at vokse til 3-5 medarbejdere inden for kort tid.