Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Danskeren kommer her til at arbejde med en chef, der kender danskere godt fra et tidligere job.

Stor stabilitet prægede de første mange å af Lars Bastholms karriere, hvor han først var hos Framfab og siden AKQA i New York.

Siden har job-situationen været mere tulmutarisk, og senest forlod han det digitale bureau Rosetta efter blot et år. En fusion ændrede grundlaget for hans job.

Lars Bastholm har dog ikke gået ledig i mange måneder. Han forlod Rosetta omkring udgangen af 2014, og nu er han så i nyt job.

Denne gang er det som kreativ direktør hos The Zoo, der er Googles inhouse bureau.

Han vil i jobbet referere direkte til Torrence Boone, der er ‘head of global agency sales and services’.

Torrence Boone er en person, som ikke er ubekendt med danskere. Han blev i 2008 sat i spidsen for Enfatico – det bureau som WPP byggede op omkring danske Adpeople efter at have vundet det globale Dell-budget og derfor købte Adpeople.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club