Lead ansætter ny Head of Digital

peng

Som led i fusionen med Kasters investerer PR-bureauet i en SoMe-ekspert, der skal være med til at tegne den digitale profil.

Den 1. juni tiltræder Nathalie Camilla Larsen i stillingen som Head of Digital hos Lead.

Her skal hun være med til at tegne bureauets digitale profil og skabe resultater for eksisterende som nye kunder. Nathalie Camilla Larsen kommer fra Geelmuyden Kiese, hvor hun var digital og social media-rådgiver. Hun har tidligere stiftet et social media-bureau og er desuden fast social media-ekspert hos TV2 Go’ Morgen Danmark.

Lead fusionerede med Kasters i begyndelsen af i år, og det er som et led i denne fusion, at investeringen i en digital profil ses. Lars Volle, partner og direktør for medier og marked, Lead Agency, siger om ansættelsen:

”Der er ikke mange fuldblodsdigitale kommunikationsfolk i Danmark, der både kan strategi og eksekvering på tværs af PR, public affairs og kampagner. Men præcis sådan en person ville vi finde. Derfor er vi umådeligt glade for, at Nathalie nu bliver en del af Lead.”

Selv siger den nye Head of Digital:

”Tidligt i min karriere tog jeg en beslutning om at være der, hvor jeg vokser mest; både fagligt og som menneske. Lead er et hus med store ambitioner, høj faglighed og en enorm professionalisme – og så har de dygtige folk med gode værdier. De fleste virksomheder og organisationer har en idé om, at det digitale er vigtigt. Jeg ser det som min opgave at sørge for, at de digitale initiativer også har reel effekt.”