Af Emil Malte Simonsen emil.s@bureaubiz.dk
LeoVegas har valgt Tre Kronor Media som ny dansk mediepartner til at få et nyt globalt brandunivers ud. Foto fra kampagnefilm.

Spilgiganten LeoVegas lancerede i starten af marts et nyt globalt brandunivers, der er udviklet af Uncle Grey. Samtidig har man valgt nyt mediabureau. Det betyder farvel til Vizeum.

Spilselskabet LeoVegas har lancerede tidligere på måneden et nyt, globalt brandunivers, skabt af Uncle Greys danske kontor. Nu har man så også valgt et mediabureau, der skal stå for at markedsføre det nye univers. Det er Tre Kronor Media, og det betyder, at LeoVegas dermed siger farvel til Vizeum, der har været mediabureau for virksomheden siden slutningen af 2018.

LeoUniverse, som det nye kommercielle koncept hedder, skal have fokus på underholdning, spænding og humor. Håbet er, at det nye koncept kan bidrage med reel underholdning – hvilket spilbranchen ellers ikke har for vane i sin markedsføring, siger Sarah Krusell, marketing production director hos LeoVegas, i en pressemeddelelse

”Vores branche har historisk ikke opretholdt et højt nok niveau, når det kommer til reklame og markedsføring. I stedet for at råbe mest og højest, håber vi nu at kunne introducere et koncept, som folk faktisk sætter pris på og finder underholdende.” 

Som begrundelse for valget af Tre Kronor Media siger Sarah Krusell, at man har ledt efter et mediabureau, der kunne løfte lanceringsopgaven: 

“Vi har derfor valgt Tre Kronor Media, som har en udpræget forretningsforståelse, en performanceorienterede tilgang til både online- og offlinemedier, og som eksekverer med både passion, høj faglighed og fleksibilitet.”

Se kampagnefilmen for det nye LeoVegas-univers her

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club