Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Det lille bureau, der har tidligere managing director fra Carat i spidsen, står bag ny kampagne med håndboldstjernen Rasmus Lauge i front for et dansk lydbrand. Se reklamefilmene her.

Det to år gamle bureau Skru Op står bag en kampagne, der starter i dag med håndboldstjernen Rasmus Lauge. Kampagnen er for det danske lydbrand Miiego, som satser på at slå igennem på flere internationale markeder, deriblandt Tyskland, hvor Rasmus Lauge har været med til at vinde håndboldsbundeligagen fire gange. Derfor er der udover den danske kampagne, udarbejdet videoer til det tyske marked, hvor man udnytter, at Rasmus Lauge kan tale flydende tysk.

Formålet med kampagnen er at øge kendskabet til Miiego, siger Andreas Hansen, der er medstifter af Skru Op, og som tidligere har arbejdet hos GroupM og Dentsu, senest som managing director for Carat.

”Formålet med kampagnen er overordnet, at flere skal kende Miiego som et stærkt dansk brand, specialiseret i at lave højkvalitets-høretelefoner til sport og aktiv livsstil. Det er det primære fokus for den kampagne, der netop er skudt i gang, med den danske håndboldstjerne Rasmus Lauge i front. Rasmus Lauge er med sin dedikation og målrettethed kombineret med en uhøjtidelig og ‘nede på jorden’ tilgang et helt oplagt og perfekt match til brandet.”

Kampagnen bliver rullet ud med annoncer og film på sociale medier, e-mails, Google og YouTube. Derudover er et stort fokus lagt på at skabe opmærksomhed om kampagnen via godt 50 influencers på Instagram. Forventningen er en samlet reach på +400.000 danske instagram-brugere bare på influencermarketingindsatsen.

Udover Miiego, har Skru Op bl.a. HjemIs/Premier Is, Visit Fredericia, GreenLab og Miljøstyrelsen på kundelisten.

Se de to reklamefilm her:

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club