Lille bureau tredoblet på et par år

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Bureauet er gået fra 4 til 12 medarbejdere på to år og vil fokusere mere på content og design.

Det lille københavnske bureau Berú er ikke så lille mere.

Bureauet, der har fem år på bagen, bestod for to år siden blot af de fire partnere. De seneste to ansættelser betyder, at man nu er oppe på tolv medarbejdere og har en bruttoomsætning på knap 8 mio.

De to nye medarbejdere er head of content Heidi Keller, der kommer fra Advice. Her har hun været med til at opbygge og udvikle den interne content produktion.

Digital designer Ask Stig Kistvad kommer fra Twenty Three, hvor han bl.a. har arbejdet med digitalt design og skabt skræddersyede løsninger til kunderne.

De to ansættelser er et led i en øget fokus på content og design, siger partner og direktør Rasmus Rudolf:

“Vores nye ansættelser hænger sammen med, at vi gerne vil have øget fokus på at lave det unikke content og det unikke design.“

For netop at få ressourcer til at skabe godt content og design, fortæller Rasmus Rudolf, at man har udviklet platformen Gobasic, som er et offentlgt CMS system:

“Vi udviklede GoBasic ud fra idéen om, at der ikke er behov for at genopfinde den dybe tallerken gang på gang. Så kan man bruge ressourcerne på at lave godt content, film og design i stedet for at bruge dem på teknisk udvikling.”

Med Gobasic har Berú fået kunder som Finansministeriet, Finans Danmark, PKA, Økonomi- og Indenrigsministeriet og Sex & Samfund.

De fire partnere er Rasmus Rudolf, Christian Birk Rasmussen, Jeppe Andreasen og Johan Ingemann.