Liquidminds, der har høstet både guld og grand prix for deres Google Sheep View-kampagne, har hentet Martin Vibe fra Very og ansat ham i en nyoprettet stilling som COO/bureauchef.
Martin Vibes opgave bliver at ’sætte yderligere sejl på den digitale rejse’, som bureauet skriver i en pressemeddelelse.
Liquidminds’ stifter og adm. direktør, Vibeke Nannerup tilføjer:
”Martin Vibe er i dag branchens stærkeste digitale bureaudirektør. En knivskarp strateg, der har et i branchen umatchet gehør for kundens forretning og de potentialer, den rigtige kommunikation kan forløse. Hele holdet her på Liquidminds glæder sig til samarbejdet.”
Martin Vibe kommer til at indgå i ledelsen sammen med Vibeke Nannerup, kreativ direktør Mads Kold, der blev ansat sidste år samt strategisk direktør Niels Thomsen, der har arbejdet freelance for Liquidminds i en årrække og som blev fast tilknyttet bureauet for godt et halvt år siden.
Martin Vibes CV tæller – udover årene og partnerskabet hos Very – næsten fem år hos McCann Copenhagen, hvor han sluttede som client service director, og fem år hos Wibroe, Duckert & Partners.
Ligesom Liquidminds har Martin Vibe også vundet guld i Cannes. Hos Very var han en del af holdet på scenen i festivalpalæet i Cannes, der i 2016 modtog guldet i Entertainment-kategorien for Ford-filmen Familien.