Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Bark Copenhagen gik konkurs for to måneder siden og få uger senere genopstod Living Brands. Det er blevet til en flyvende start.

Hvad der i slutningen af august lignede en rigtig skidt historie for ledelse og medarbejdere i Bark Copenhagen har udviklet sig positivt.

Få uger efter konkursen genopstod Living Brands med Nørgård Mikkelsen som medejer, og det set-up har vist sig at fungere.

Adm. dir. Peter Brockdorff kan fortælle, at hovedparten af kunderne i Bark Copenhagen har valgt at følge med og desuden har bureauet fået to nye kunder.

Status er således, at der nu sidder 10 medarbejdere i Living Brands.

“Heraf er 7 gamle Bark-medarbejdere, hvilket er ca. halvdelen, og jeg håber og tror, at vi vil komme til at se flere gamle Bark-medarbejdere på bureauet. Genfødslen har virket langt ud over hvad vi kunne have forventet. Vi kan bygge videre på det gode team vi var, og vi har fået motivationen og energien tilbage,” siger Peter Brockdorff og tilføjer:

“Samtidig så fungerer samarbejdet med Nørgård Mikkelsen rigtig godt. Det er ikke et løst samarbejde – Nørgård Mikkelsen er hovedaktionær – og derfor er vi ikke bare 10 mand til at løfte de konkurrencer, vi er blevet inviteret med i. Vi har principielt 110 mand at trække på.”

Desuden kan Living Brands folkene håbe på et godt resultat i næste uge, når Advertising Effectiveness Award bliver uddelt. Godt nok står Bark Copenhagen som en af de nominerede med Änglamark for Coop, men det bliver Living Brands folk, der tager imod statuetter og diplomer, hvis der bliver præmier til casen.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club