Livingbrands skal markedsføre undertøjskæde

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

Kæden har ikke før arbejdet med bureau, men skal have skabt et mere fælles udtryk – og en platform for vækst.

Undertøjskæden Wunderwear har afsluttet en bureaukonkurrence og valgt Livingbrands til at udarbejde ny kommunikationsplatform og efterfølgende eksekvering på tværs af alle platforme.

Wunderwear kæden består i dag af 10 butikker, der overvejende er placeret i shopping-centre. Kæden har i sin markedsføring mest trukket på ressourcerne i centrenes marketingafdelinger, og har derfor ikke hidtil samarbejdet med et bureau.

“Men det har givet et noget forskelligt udtryk, og derfor har vi ledt efter en mere fælles fortolkning af kommunikationen. Det skal Livingbrands hjælpe os med” siger adm. dir. Peter Høyer og fortsætter:

“Men målet er også at få etableret en platform, der kan fungere som grundlag for en fremtidig ekspansion af kæden.”

Livingbrands er det bureau, der blev til Bark Copenhagen, men som vendte tilbage her i efteråret, da Bark Group Inc. besluttede at lukke de danske aktiviteter ned.

Det har været en positiv oplevelse at blive til Livingbrands igen, fortæller adm. dir. Peter Brockdorff.

“Efter at vi er kommet ud af den gamle kontekst er vi blevet kontaktet mere end normalt, og så er det selvfølgelig positivt at kunne fortælle om en vundet bureaukonkurrence. Men Wunderwear er ikke den eneste – der er flere på vej,” siger Peter Brockdorff.