&Co. og Rådet for Sikker Trafik fik hældt lidt i hjelmen, da London International Award (LIA) offentliggjorde 2021-vinderne: 1 sølv og 1 bronze til ‘Hjelm har altid været en god idé’.
Læg dertil 2 sølv og 1 bronze til selvsamme &Co. for SAS-kampagnen ‘What is Truly Scandinavian’. Dermed blev &Co. det mest vindende danske bureau ved uddelingen i Las Vegas.
Bold Scandinavia, der i lighed med &Co. er en del af NoA-netværket, vandt sølv for ‘Lohaco’ for Askul, mens Marketsquare opnåede bronze for ‘The Second Hand Campaign’ for Ikea.
Derudover var der 6 Finalist-placeringer til Hjelmen samt 2 til Honeytrap Film for ‘Go Where You Fell Most Alive’ for Unridden,
Elgiganten blev LIA’s mest vindende danske annoncør med 1 guld, 2 sølv og 4 bronze for VAR Discount-kampagnen, som Nord DDB står bag – med Stockholm-kontoret som hovedansvarlig.
London International Award (LIA) – danske annoncør-bureau vindere
Sølv
- &Co. / NoA Copenhagen
Health & Wellness, Education and Services
Danish Road Safety Council
Helmet Has Always Been A Good Idea - &Co. / NoA Copenhagen
Branded Entertainment, Zeitgeist
SAS
What is Truly Scandinavian? - &Co. / NoA Copenhagen
TV/Cinema, Travel
SAS
What is Truly Scandinavian? - Bold Scandinavia / NoA Copenhagen
Design, Product Line
ASKUL
Lohaco
Bronze
- &Co. / NoA Copenhagen
Online Film, Education
Danish Road Safety Council
Helmet Has Always Been A Good Idea - &Co. / NoA Copenhagen
Online Film, Travel
SAS
What is Truly Scandinavian? - Marketsquare
Retail
IKEA
The Second Hand Campaign