Af FiG

Opgaven gælder bygning og videreudvikling af det globale site louispoulsen.com, og opgaven er tilfaldet et reklamebureau.

Umwelt har ikke ligget på den lade side i vinterferien. I går kunne man fortælle om Santander Consumer Bank som ny kunde i samarbejde med svenske Forsman & Bodenfors og norske SMFB.

Nu følger så et dansk design-ikon. Og denne gang er det ikke en reklameopgave – det er et digitalt budget.

Det gælder Louis Poulsen, der efter en konkurrence har valgt Umwelt som ny digital partner til videreudvikling af den globale digitale kommunikation af sitet louispoulsen.com.

“Umwelt tænker godt og viste os både tekniske kompetencer som er vigtige ift. den performance vi søger på vores kommende site, ligesom det æstetiske niveau er på plads. Vores site er i høj grad et spørgsmål om at have en stærk præsentation af produktplatformen – og det lader til at de har erfaring inden for området,” siger Vicepresident for Salg og Marketing i Louis Poulsen, Hans Lindeberg.

Umwelts adm. dir., Martin Michael Hansen fremhæver, at bureauet i MyImage analysen fra MyResearch og Bureaubiz kom godt ud blandt reklamebureauer på kompetencen digitale løsninger. Og så glæder han sig også af andre årsager over at skulle arbejde for Louis Poulsen.

“Jeg har stor respekt for Louis Poulsen. Jeg har tidligere undervist på CBS, hvor jeg brugte dem som case, selvom jeg aldrig havde haft noget med dem at gøre. Faktisk fordi de var nogen af de første til at tænke outside-in i Danmark og formåede at omsætte deres viden kommercielt. De har muligvis en af de mest kompetente marketingorganisationer i Danmark,” siger Martin Michael Hansen.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club