Af Peter Engholm 25@mail.dk

Scandinavian Designlab høster fortsat kreative priser, mens det blev ved nomineringen for IKEAs skrigende teenager.

Tidligere på ugen omtalte Bureaubiz 2009-regnskabet fra Scandinavian DesignLab – et år, hvor man fik adskillige international kreative priser, men hvor høsten slog fejl økonomisk.

Nu er skuden vendt, økonomisk, men der er fortsat fokus på at markere sig internationalt. En af bureauets to partnere, Per Madsen, sad med i designjuryen ved Clio Awards, der har offentliggjort vinderlisterne.

Det blev til en bronze til Scandinavian DesignLab for Republique Teatrets corporate identity.

Til gengæld måtte den skrigende teeanger fra IKEAs Sunny Beach-testen nøjes med en nominering i tv/cinema/digital-katogorien. Filmen har tidligere vundet guld ved Epica og bronze ved Eurobest.

 

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club