Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Primært SuperBest har udløst en betydelig opnormering på bureauet.

Nørgård Mikkelsen har netop offentliggjort navnene på seks nye medarbejdere, og bureauet skal formentlig have ansat ca. seks mere.

Det sker samtidig med, at det kommer frem, at bureauet har vundet en konkurrence om budgettet for Rød Merrild. Der er dog ingen sammenhæng mellem de to ting.

“Vi ser vores kernekompetence som detailhandel og fødevarer, og vi er derfor meget glade for at have landet en kunde som Rød Merrild, der hører ind under sidste kategori. For godt en måned siden vandt vi SuperBest, der tilhører den første kategori, og det er først og fremmest denne kunde, der udløser de mange nyansættelser, siger adm. dir. Erik Laumand.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club