Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Bofællesskab og tæt samarbejdsaftale skal tilføre bureauet digital kompetence.

Se Mor! Bag det finurlige navn gemmer sig et lille digitalt bureau, der er stiftet af to digitale drenge, som bl.a. har en fortid hos Jubii.

Desuden er de to nu flyttet – ikke hjem til mor – men ind hos Mantra i Toldbodgade.

Der er tale om mere end et bofællesskab, fortæller adm. dir. Hans Henrik Goth.

“Vi har også indgået en tæt samarbejdsaftale, og hensigten er selvfølgelig at vi gensidigt kan inspirere og berige hinanden. Men der er ikke noget ejerskab mellem os, og dermed skaber vi et grundlag for, at folkene bag Se Mor bevarer deres drive og deres spidskompetence samtidig med, at vi sidder så tæt på hinanden, at vi kan få den daglige dialog”, siger Hans Henrik Goth og understreger, at aftalen med Se Mor er en del af bureauets digitale oprustning.

“Og det har hurtigt vist sig meget udbytterigt at sidde tæt sammen med de digitale drenge”.

Det er Mads Stage og Janus Møller, der står bag Se Mor, og de er lige nu de eneste ansatte. Til gengæld trækker de på free-lancere.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club