Af Peter Engholm 25@mail.dk

Den øvrige redaktion overtager de tungere elementer af Christian W. Larsens skrivende funktioner. Han er dog stadig fuldt ansvarshavende, understreger Huset Markedsførings adm. direktør.

Nej; Christian W. Larsen stopper ikke på Markedsføring. Og nej; Han bliver ikke deltids-redaktør.

Således lyder det klare svar på rygter, som Bureaubiz har hørt. Men det er rigtigt, at han samlet set går på deltid.

Huset Markedsførings adm. direktør, Thomas Ladefoged, forklarer om ændringerne på Markedsførings redaktion:

“Christian W. Larsen og jeg har sat os ned og udarbejdet en glidende ordning, der både tillader, at han får mere tid til sin elskede tennis og sin kæreste, og fortsat sikrer, at vi har ham til at tegne de store linjer på bladet. Det vil så eksempelvis være de tre øvrige journalister, som i det lange perspektiv vil stå for de store, bærende interviews i bladet, som Christian W. Larsen hovedsageligt har stået for hidtil.”

Vil han sidde derhjemme og udføre arbejdet?

“Nej, det vil stadig være ham, du får i røret, når du ringer ind til hans plads på redaktionen,” siger Thomas Ladefoged.

Man kan ikke være deltids-ansvarshavende, men dét at være chefredaktør behøver i sig selv ikke at udfylde en hel arbejdsuge …?

“Ja, sådan kan du godt formulere det,” siger Thomas Ladefoged.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club