Marketingchef for CBB Mobil stopper

peng

Efter 4 år med ansvar for 2 store og synlige reklamebudgetter, Bibob og CBB, forlader Holger Wilcks posten som marketingchef for CBB Mobil. Han benytter lejligheden til at takke bureauerne.

Uenighed. Udramatisk, ganske vist, men også en uenighed, der viste sig uløselig. 

Holger Wilcks stopper derfor efter en lille håndfuld år som marketingchef for CBB Mobil og Bibob..

”Jeg har igennem længere tid haft en dialog med min chef om rammerne for det fremtidige samarbejde. Helt udramatisk har vi måttet konkludere, at vi ikke kunne få enderne til at mødes. Derfor valgte vi at sige, at det efter fire enestående år måtte være slut og på tide at lade CBB Mobil og mig rejse videre i hver vores retning”, siger Holger Wilcks og tilføjer:

”Det er med god samvittighed, jeg forlader et væsentligt styrket CBB Mobil. Med en unik og markant stemme i et ellers noget anonymt telemarked og en voldsomt forøget indsats på de digitale kanaler og sociale medier er CBB godt rustet til, hvad fremtiden vil bringe. Det vil jeg især takke samarbejdspartnere som OMD og & Co. for, der konstant og uden at blinke har leveret på vores høje krav.”

Om fremtiden er der endnu ikke noget konkret at sige. 

”Jeg har ingen andre planer lige nu end at holde en lang og tiltrængt juleferie. Og så vil jeg bruge tiden til at tænke grundigt over, hvad der så skal ske på den anden side af nytår,” lyder det fra Holger Wilcks i en pressemeddelelse.

Stillingen som marketingchef bliver ikke umiddelbart genbesat. I stedet bliver opgaverne indtil videre varetaget af direktør for CBB Mobil, Signe Julie Valeur.