Marketingchef skal hjælpe bureau med relancering

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

Efter at have slået sine folder i Spar-kæden bliver Mads Laursen nu chef for en ny afdeling i et bureau, der vil noget mere.

Lynge Olsen Reklamebureau i Køge er gået i gang med en relancering, hvor bureauet vil gå fra at være fokuseret på udvikling og produktion af tilbudsaviser, magasinproduktioner og andre tryksager til at kunne levere en bredere pakke af rådgivning.

Indehaveren, Rolf Lynge Olsen kalder det selv en omfattende relancering, der bl.a. omfatter et enkelt navneskift til Lynge Olsen Reklame og Kommunikation.

Helt konkret har bureauet oprettet en ny afdeling, der skal stå for al forretnings-, kommunikations- og strategi-udvikling for både eksisterende kunder og nye.

Til at lede afdelingen har man fundet Mads Laursen, der kommer fra Spar-kæden, hvor han var først marketingchef og siden divisionschef.

“Jeg har altid siddet på den anden side af bordet og stillet kravene til reklamebureauer, så det er en spændende udfordring. Men Lynge Olsen er et naturligt valg, fordi jeg kan identificere mig med deres værdier, og de er effektive og har altid leveret til aftalt pris og ikke mindst til tiden,” siger Mads Laursen.

Lynge Olsen har 10 medarbejdere og fejrer 20 års jubilæum til september.