Marketingtragten: Top, middle og bottom funnel

Redaktionen

Den digitale verden bevæger sig ofte hurtigere, end det er til at følge med i. Så i Marketing Perspektivet giver vi dig lige præcis det: Perspektivet. På nyheder, tendenser, viden og spekulationer fra marketinguniverset.

Du har mål med din markedsføring. Og du har med garanti potentielle kunder, der gerne vil hen til det mål. Spørgsmålet til en million kroner er bare: hvordan sikrer du dig, at de rent faktisk kommer derhen? I denne runde Perspektivet tager Tobias og Daniel hul på et af de vigtigste marketingredskaber, du nogensinde kommer til at støde på: marketingtragten. 

Værter: Tobias Thaastrup-Leth (Head of Marketing, Generaxion) og Daniel Probst Bordignon (Digital Trend Specialist, Generaxion)

Redaktion: Line Andersen Worch, Ronni Madsen, Tobias Thaastrup-Leth og Daniel Probst Bordignon

Musik: Nicolas Vetterli

Teknik: Daniel Probst Bordignon