Af Peter Engholm 25@mail.dk

Time Magazine har udpeget ”The World’s Most Influential People” for 2009. Branding-guruen og hjernetyderen Lindstrøm er med.

Den tidligere vicepræsident-kandidat Sarah Palin er med i kategorien “Helte og ikoner”, men derudover er det er en fornem liste, som danske Martin Lindstrøm er kommet på.

Time Magazine har placeret Lindstrøm i kategorien “Videnskabsfolk og tænkere” – i øvrigt sammen med Connie Hedegaard. Lindstrøm fremhæves for Buyology-bogen, mens Hedegaard er på listen for sin fremtrædende rolle i debatten om global opvarmning.

Se hele listen – og præsentationen af hver enkelt globalt indflydelelsesrige person – her:

http://www.time.com/time/specials/packages/completelist/0,29569,1894410,00.html

Kommentarer

  1. Det lyder godt nok utroligt, især med tanke på den gang vrøvl, han senest udgav. Gad vide, hvordan nogen kommer frem til den slags udvælgelser – og gad vide, hvad eller hvem det egentlig er, han har så stor indflydelse på?

  2. Vildt flot. Philosophen – eller hvad du nu hedder – pak din jantelov sammen og bevis hvad du kan.

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club