Af Peter Engholm 25@mail.dk

En dansk analyse viser, at bureauer kan blive bedre til at anerkende deres medarbejdere – og en canadisk film viser, at der er lang vej endnu … Se denne og tre andre nye bureau-satiriske film her.

John St.’s behandling af real-time marketing, kaldet Reactvertising. Endnu et bureau fra Toronto, der tidligere har satire-spiddet casevideoer, klik-fiksering og nuttede katte.

https://www.youtube.com/watch?v=K8aVz6xVHK4

Zulu Alpha Kilo – også Toronto … hvad sker der i/for den by? – giver deres bud på, hvordan reklamemanden fra 60erne passer ind på et nutids-bureau.

Vancouver-bureauet Rethink har leget med ideen om at ophøje casevideoer til ikke blot en selvstændig award-kategori, men at lade dem være omdrejningspunktet for en regulært awardshow.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club