Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Ellos er en institution i Sverige. Nu vil de have flere danske kunder, og det har de hyret et mediabureau til at hjælpe med.

Mediabroker har længe søgt at placere sig i markedet som et mediabureau, der har en særlig kompetence inden for respons og direct marketing.

På den baggrund har man så nu vundet en ny kunde i form af Ellos, som er en af Nordens største postordre/e-commerce. Ellos sælger mode og boligartikler direkte til de danske husstande og er på det svenske marked en instituion, der kan sammenlignes med Daell’s Varehus storhedstid i Danmark.

Mediabroker skal ganske enkelt hjælpe med at skaffe flere danske kunder.

“Ellos er en kunde, hvor kommunikationen er salgskanalen. Det er den der skal skabe kunder, og vi bliver målt på, hvor mange vi skaffer. Det er ren direct marketing, og vi er rigtig glade for at sætte virksomheden på vores kundeliste”, siger adm. dir. Peter Ottesen.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club