Mediabureau-enhed skifter navn

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Samtidig bliver OMGs content-enhed en del af et internationalt netværk.

Ved årsskiftet blev PHDs adm. direktør Claus Andersen direktør for Omnicom Medias enhed for contentudvikling Engage.

Nu sker der yderligere ændringer hos Engage. Enheden bliver en del af et internationalt netværk i OMG-regi og tager samtidig navneforandring til Drum.

Claus Andersen siger om ændringen:

”At blive en del af Drum, som er blandt de absolut mest succesfulde inden for contentudvikling, styrker vores position. For vi kan nu i endnu højere grad udfordre og inspirere hinanden på tværs af landegrænser, samt integrere ressourcer og skalere vores samarbejde med eksterne samarbejdspartnere.”

Adm. dir. i OMG, Peter Gottfredsen ser indlemmelsen som en anerkendelse:

”Vi er overvældede over den succes, vi har fået med Engage og er meget stolte af, at vi nu bliver en del af en international familie med ressourcer indenfor contentudvikling, som bogstaveligt talt er i verdensklasse. Det er en stor anerkendelse af vores arbejde og meget inspirerende for os. For kunderne betyder det, at vi kan levere contentudvikling og aktivering på internationalt niveau, både når det gælder kvalitet og aktivering.”

Udover Claus Andersen hev Engage også Silas Gøttler til enheden som creative director. Engage – nu Drum CPH – beskæftiger i dag 14 medarbejdere.