Af Peter Engholm peter@bureaubiz.dk

Mindshare får ny kontaktdirektør, der indgår i direktionen. De seneste 13 år har han været på reklamebureauer.

Onsdag aften var der glæde hos Mindshare, da man modtog en Advertising Effectiveness Award for Pepsi Max-casen ”Max the Music – Da Pepsi Max slog ærkerivalen af tronen”.

Og selv om bureauets navn taler om ’share’, var det ikke æren, der blev delt den aften på scenen, for mediabureauet stod også for den kreative side af Pepsi Max-indsatsen.

I dét lys er det ikke så overraskende, hvorfra Mindshare har hentet sin nye kontaktdirektør.

På mandag siger bureauet velkommen til Henrik Kraglund, der vil varetage det øverste ansvar for servicering af bureauets kunder, herunder ledelse af kontaktafdelingen.

Henrik Kraglund kommer fra Halbye Kaag JWT, hvor han har været Client Service Director de seneste 8 år. Før dette var han på Publicis i 5 år – og inden da på IUM, hvor han agerede Media Director for Publicis’ Optimedia (i dag Starcom/ZenithOptimedia).

Adm. direktør Martin Ove Rasmussen siger:

”Henrik kommer med mange års erfaring på tværs af kommunikationsbranchen, hvoraf de sidste 13 år på reklamebureau er inden for områder, som Mindshare i højere og højere grad involveres i. Det gælder kommunikationsstrategi, konceptudvikling, projekt-/kundeledelse, reklameproduktion etc. Henriks brede profil passer perfekt med vores fremtidige strategi, og jeg ser meget frem til at arbejde sammen med Henrik igen.”

Henrik Kraglund vil han indgå i direktionen sammen Martin Ove Rasmussen samt Nino Cardell.

Kommentarer

  1. …og tillykke til Martin og Nino for overhovedet at kunne tiltrække en kompetence som Henrik

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club