Mediabroker er et mediabureau, der hele tiden har skilt sig ud fra sine konkurrenter med et meget stærkt fokus på respons og direct marketing. Bureauet er dog i gang med at revitalisere sit DNA, og det indebærer bl.a. en digital oprustning.
I den sammenhæng har man ansat Lasse Clarke Storgaard som ny digital direktør. Han kommer fra et job som marketingchef hos teleselskabet Callme, der har gjort sig bemærket de senere år med Tal ordentlig kampagnen.
“Vi har været gennem en revitaliseringsproces siden sidste år – og vi opruster nu væsentligt på de digitale kompetencer. Med ansættelsen af Lasse får vi en person der bidrager med en stærk all-round forståelse for kommunikation, med udgangspunkt i kunden og ikke mediet. Hans arbejde med digitale kanaler fra bureau, medie og kundesiden, gør ham til et værdifuldt aktiv for vores bureau,” siger adm. dir. Peter Juul Ottesen.
Samtidig er bureauet i gang med at ansætte to nye unge digitale talenter.
Lasse Clarke Storgaard er ikke uvant med mediabureauer – eller GroupM. Han kom til Callme fra Mediacom.
Den hidtidige digitale direktør hos Mediabroker, Sophia Okman, får ny titel af Business Director.
“Sophia har været hos os i 3 år og har lavet et super arbejde med vores digitale afdeling. Sophia skal nu arbejde bredere med forretningsudvikling i Mediabroker og er uændret en del af bureauets ledelse,” siger Peter Ottesen.