Kähler Design vil fremover samarbejde med et mediabureau for at få en mere fokuseret kampagneindsats i Norden.
Det bliver Dentsu Aegis bureauet Vizeum, som skal hjælpe Kähler med at styrke en indsats på især de digitale platforme.
”Vi har allerede selv bygget en velfungerende content strategi op baseret på forbrugerindsigter og en daglig kontaktflade med et community på mere end 300.000 følgere og fans, og nu vil vi gerne intensivere og strukturere vores kampagneindsats yderligere i hele Norden på fx eksterne medier, og derfor har vi valgt at indgå et samarbejde med Vizeum,” siger Ane Nygaard Meyer, Online Manager hos Kähler.
Kähler Design samarbejder med over 100 influenter i norden og det er bl.a. de samarbejder, som Vizum skal hjælpe med at styre for Kähler Design.
Kähler Design fokuserer meget på at give forbrugerne relevant indhold i form af inspiration, tips & tricks og konkurrenter, fortæller Ane Nygaard Meyer.
”Som eksempel kan jeg nævne, at vi giver inspiration til hvordan man dækker et påskebord og hvordan man sammensætter et tableau i vinduet. Dvs. vi prøver at skabe værdi for f.eks. den kvindelige forbruger med vores indhold.”
Hos Vizeum er der naturligvis glæde over det nye samarbejde:
”Kähler Design er et ekstremt spændende brand og en kunde vi er stolte af at byde velkommen.
Deres nye produktlinjer vil bidrage til den stærke position de har i de danske og nordiske forbrugeres bevidsthed. Vi glæder vi os til at hjælpe med at innovere og styrke brandet i hele Norden, og samtidig være med til at definere deres tilstedeværelse digitalt, ” siger Jakob A. Korsgaard, New Bizz Director hos Dentsu Aegis Network Aarhus, som Vizeum er en del af.