Medieindkøb – den store kamp om opmærksomheden

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Hvad gør man for at optimere sine medieindkøb?

Vi bliver alle sammen dagligt bombarderet med tusindvis af budskaber, så kampen om forbrugernes opmærksomhed er mere intens end nogensinde før. Men i denne kakofoni af indtryk og budskaber er det ikke nok at blive set. Det handler om at blive husket. Tidligere har opmærksomhedsspillet handlet om kvantitet. Om rækkevidde, frekvens og visninger. Og eyeballs.

Men med nutidens langt mere fragmenterede mediebillede er det ikke længere helt så simpelt. Så hvad gør man for at optimere sine medieindkøb? Lyt med og bliv klogere!

Gæster:

Stine Østergaard, Media & Digital Manager, Orkla Care

Kenneth Steel, CMO, Strategy & Media Advisor

Tomas Olesen, Chief Strategy Officer & Partner, Gorm x Envision

Vært:

Chris Hvidberg, Senior creative, Gorm x Envision