Af Redaktionen
Mig & min moster ser bl.a. nærmere på virksomheden GRIM, der sælger madvarer, der er andre er blevet vurderet til at være usælgelige.

Ordvalget har betydning i samtalen om klimaforandringer. Mig & min moster ser nærmere på kommunikationen fra bæredygtige virksomheder.

Ord har stor betydning for, hvad vi tænker og føler. Også de ord, de grønne virksomheder vælger.

Vi kan blive begejstrede, forvirrede og skuffede over den måde, de taler om sig selv på.

Hvis den grønne omstilling skal lykkes, har vi brug for bæredygtige virksomheder, der både er cool og til at forstå.

Mig & min moster gennemgår Simple Feast, Boody.dk, Den Grønne Rejse og GRIMs kommunikation for at tage bestik af situationen hos de bæredygtige virksomheder.

Du kan også lytte med på Spotify, Apple Podcast og på Mig & min mosters side

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club