Af Victoria Dahl Understrup, victoria@bureaubiz.dk

Storcentre, varer, skilte og parkertingspladser er alt sammen kommerciel stimuli. Det er uden udsigt, sol, vind og irriterende regn. Mig & min moster taler om, hvor ufedt det egentligt er.

Mig og min moster taler i denne episode om alt det ufede ved kommerciel stimuli. Vært Marcus Feldthus uddyber:

“Vi elsker lokalsamfundets kolorit og fællesskab, men handler på nettet og i storcentre. Storcentre er bekvemme, alt på ét sted og bilen på parkeringspladsen. De er også upersonlige og unaturlige. Alt er designet til forbrug. Ingen sol, vind og regn – kun behagelig varme. Ingen udsigt, men masser af kommercielle stimuli. Varer overalt, skilte med nyheder og tilbud. Duft af parfume og pomfritter. Vi taler om, hvor ufedt det er.” 

Du kan også lytte med på Apple Podcast, Spotify og på Mig & min mosters side

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club