Af Emil Malte Simonsen emil.s@bureaubiz.dk

DR's dokumentar 'Kampagnen mod klimaet' har ikke ryddet forsiderne. Mig & min moster taler om hvorfor, og hvordan kampagnen mod klimaet tager form i dag.

Olieindustriens lobbyister har ført en kampagne mod klimaet for flere hundrede millioner dollars og ødelagt det gode momentum, der opstod i 90’erne. Det afslører DR’s nye dokumentar ‘Kampagnen mod klimaet’.

Alligevel har nyheden ikke ramt forsiderne. Mig & min moster taler om hvorfor, og hvordan 2020’s kampagne mod klimaet ser ud.

Nevøen og mosteren slutter af med en noget overraskende forudsigelse af global opvarmning fra 1973 af ingen mindre end en klimateolog, der rykker gevaldigt på deres syn på kristendommen.

Du kan også lytte med på Spotify, Apple Podcast og på Mig & min mosters side

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club