Efter seks år på markedet professionaliserer onlinemodebutikken Miinto.dk nu ledelsen og fuldender en mere erfaren ledelsesgruppe med ansættelsen af en ny CMO og CSO.
De to nyansatte er Thomas Rendbæk og Martin Flensborg, som kommer med erfaring fra henholdsvis bl.a. Telenor og MTC samt TDC og Dong.
”Det er vigtigt for os at få flere erfarne kræfter ind, som kan hjælpe med at professionalisere forretningen og løfte virksomheden til det næste niveau. Derfor har vi brugt sommeren på at finde de sidste helt rigtige profiler, der både kommer med den fornødne erfaring og som kan trives i en start-up virksomhed, hvor der stadig er ting, som skal udvikles. Med Thomas Rendbæk og Martin Flensborg har vi nu vores nye management team helt på plads,” siger Konrad Kierklo, Group CEO & Founder af Miinto.
De øvrige i ledelsesgruppen er indkøbsdirektør Jill Jensby, der blev ansat for et par måneder siden samt tech-direktør Martin Eiler og finansdirektør Martin Dahl Carstensen, der har været i Miinto i nogle år.
Udover, at en mere erfaren ledelsesgruppe skal fokusere på at få Miinto til at vokse, så ændrer man også organisationen, så ansvaret kommer til at ligge centralt i stedet for på de enkelte markeder.
Derfor er stillingen som CMO nyoprettet og Thomas Rendbæk får ansvar for både Danmark, Norge, Sverige og Holland. Thomas Rendbæk har international erfaring fra sin seneste stilling hos Specsavers Nordic.
Thomas Rendbæk bliver ansvarlig for ca. 20 marketingmedarbejdere på de fire markeder, heraf ca. 6 i Danmark. Den marketingansvarlige i Danmark er Mihalis Tsiropoulos, der blev ansat i sommers.