Milliardær og Casper C. i film for nyt dansk booking-site

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

Nyt dansk bookingsite vil tage kampen op med markedets giganter – og har fået prominente navne med i kredsen – og i lanceringsfilmen.

26-årige Mathias Lundø Nielsen sætter ikke sit lys under en skæppe i Børsen i dag. Han står bag et nyt dansk booking-site, som inden for to år skal sælges til en af giganterne på markedet for 1 mia. kr.

Hvis ikke det lykkes, så er man i stedet blevet slået ihjel.

Bookingsitet hedder Nustay, og Mathias Lundø Nielsen har fået prominente folk med. Bl.a. Saxo-bank milliardæren, Lars Seier Christensen, og komikeren Casper Christensen.

Og de optræder ikke kun som investorer – de er også hovedpersoner i lanceringsfilmen.

Ideen til reklamefilmen er valgt ud fra dens måde at kommunikere budskabet på og ikke mindst dens kantede stil.

Det er produktionsselskabet Spray og reklamebureauet albino, der har stået for manus, instruktion, produktion og post-produktion.

”Vi har haft et par pitch-runder, hvor flere bureauer deltog. Valget faldt på et samarbejde mellem Spray og albino, fordi deres idé bar præg af en indgående forståelse for vores forretnings-koncept, og samtidig skilte sig ud fra de andre oplæg via en ret flabet humor,” siger Mathias Lundoe Nielsen og fortsætter:

”Dertil formår filmen at kommunikere samtlige af de budskaber, vi vil ud med. Alt sammen på 20 sekunder. Det er okay gået.”

Valget af Lars Seier Christensen, og Casper Christensen er helt bevidst.

”Udover kendis-faktoren, så repræsenterer Lars Seier og Casper C to vidt forskellige profiler. Den ene er finansmand, den anden er komiker. Det er ingredienserne til en sjov historie, og siger også en del om Nustay’s rigt varierede portefølje af luksushoteller,” siger Philip Trappaud Rønne, Creative Director hos albino

Reklamefilmen kører på TV2, TV3, TV3+, National Geographic m.fl. fra april måned.