Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk
Daniel Hofmann

Daniel Hofmann lukker Meyer Bukdahl, hvor han var adm. direktør og bliver i stedet director, brand & advertising hos Mindshare.

Mindshare har hentet Daniel Hofmann ind som director, brand & advertising. Samtidig lægges kundeaktiviteterne fra PR-bureauet MeyerBukdahl, hvor Daniel Hofmann var partner og adm. direktør, ind i Mindshare.

Daniel Hofmann har været partner og adm. direktør igennem syv år. Før det havde han en række lederjob, bl.a. hos Advice, hvor han var director, branding hos AdPeople, hvor han var general manager samt hos Grey, hvor han var managing director.

Så det er en ret tung profil, der skal arbejde sammen med andre to garvede bureaufolk, nemlig Thomas Mark og Patrick Isaak, der blev hentet ind på bureauet i henholdsvis 2017 og 2020.

Missionen er at hjælpe virksomheder og brands med at skabe relationer til deres kunder og øvrige interessenter, skriver bureauet i en pressemeddelelse.

Om ansættelsen siger, Martin Ove Rasmussen, CEO i Mindshare:

”Vi træder med Daniel Hofmann igen på speederen og styrker forudsætningerne for at skabe ekstraordinære og ansvarlige resultater for vores kunder, og i øvrigt også bide skeer med de tungeste strategiske bureauer, fra de klassiske topkreative til de dygtigste PR og kommunikationsrådgivere.”

GroupM/WPP, som Mindshare er en del af, har før haft samarbejde med Daniel Hofmann. I et års tid, var Daniel Hofmann selvstændig med medierådgivningsbureauet Reload, som han havde etableret i samarbejde med GroupM-bureauet Mediacom.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club