Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

For noget tid siden valgte Fakta at vende tilbage til bureauet, og nu har Miinto også valgt at genoptage samarbejdet.

I går kom det frem, at Uncle Grey og Stylepit havde stoppet samarbejdet. Sidstnævnte havde desuden været hurtig til at finde et nyt bureau i skikkelse af Wibroe, Duckert & Partners.

Nu kan Uncle Grey så fortælle, at man er begyndt samarbejdet med et andet modesite – og her er der lige som med Fakta, der vendte tilbage til bureauet for noget tid siden, tale om en gammel samarbejdspartner.

Miinto.dk, der gør det muligt for forbrugeren at handle i modebutikker samt hos brands ved at samle et stort udvalg af herre-, dame og børnetøj ét sted, har nemlig valgt igen at bruge Uncle Grey.

“Vi har tidligere haft fornøjelse af at arbejde sammen med Miinto og ser frem til at bidrage til virksomhedens fremtidige vækst og succes,” siger adm. dir. Rolf Bach Christensen, UncleGrey og tilføjer, at han ikke mener, der ville have været en kundekonflikt mellem Miinto og Stylepit

Bureauet og Miinto.dk har da også allerede været i færd med at udvikle en ny kreativ stil og æstetik, der skal kendetegne mærkets udtryk fremadrettet.

“Vi kender jo folkene fra UncleGrey fra tidligere samarbejde og har været glade for den kreative energi og strategiske sparring som vi har fået. I dette tilfælde har bureauet leveret et solidt oplæg, der løste vores udfordringer både strategisk og kreativt, og beviste, at de forstår vores forretning” siger Morten Larsen, Group CEO hos Miinto. Han fortsætter

“Der er tale om en større satsning, hvor vi ønsker at accelerere vores vækst gennem en mere massiv marketingindsats på tværs af analoge såvel som digitale platforme. Vi kommer, som altid, til at arbejde tæt sammen med bureauet for løbende at optimere indsatsen og sikre at vi maksimerer ROI på vores investering.”

Morten Larsen fortæller desuden, at indsatsen kommer til at indeholde en omfattende film tilstedeværelse på diverse platforme, og derfor ønskede man at finde en partner, “der var særlig stærk til at eksekvere i filmmediet, men som også kunne rådgive i forbindelse med planlægning af kommunikations og mediestrategi.”

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club