Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Årets bureau i England hædres bl.a. for sit arbejde, der har bevæget sig langt ud over almindelig reklame.

Det engelske blad har kåret årets reklamebureau og årets mediabureau. Sidstnævnte blev hædret for en række kundegevinster, priser for strategisk tænkning samt for en restrukturering af ledelsen, der kan medvirke til at sikre bureauets rolle som Englands største.

Blandt reklamebureauerne løb Mother med hæderen som årets bureau, og her fremhæves, at netop dette bureau har været præsteret arbejde, der har bevæget sig langt ud over almindelige reklame og ind i bl.a. film og musicals.

Desuden har Mother gjort sig bemærket gennem en række kundegevinster i form af Stella Artois, Coca-Cola, Diet Coke og Louis Vuitton’s Chandon.

I Sverige har Resume også kåret årets bureau. Her blev det King, der genindtog tronen, efter at være faldet ned på andenpladsen sidste år.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club