Af Peter Engholm 25@mail.dk

Kemi og evnen til at tænke nyt blev afgørende, da køkkenproducenten skulle vælge nyt bureau – men det var ikke mere nytænkning, end at tankerne matchede kundens egne.

Den flabede kompliment lyder: “Jeres idé er så god, at vi har tænkt noget lignende selv”.

Men det var ikke desto mindre tæt på, hvad Scanad oplevede, da Multiform skulle vælge nyt bureau. Et valg, der faldt på Scanad.

“Vi er konstant i front i forhold til vores kunders behov. Internt har vi derfor arbejdet med en ny strategi og en ny tilgang til markedet. Så på det første møde med Scanad troede vi faktisk, at de ville komme med en helt anden retning. Men der gik ikke mange minutter, før vi fandt ud af, at vi har samme tanker og syn på tingene. Det var ikke bare kaniner, de trak op af hatten, men nye indsigter og tanker, der i høj grad matchede vores. Så det var meget nemt for os at vælge Scanad,” siger Bjarne Schmidt, adm. direktør i Multiform.

Multiform er ifølge en pressemeddelelse et brand, som “kvalitets- og designmæssigt henvender sig til de mest kræsne køkkenkunder. Dvs. dem der har råd til realisere den ultimative køkkendrøm kombineret med hjælp fra indretningsarkitekter og gennemtænkt snedkerarbejde og -montage”.

Jesper Søderberg, direktør for Scanad Århus, siger i samme pressemeddelelse:

“På grundlag af indgående research af køkkenmarkedet ser vi helt nye muligheder for Multiform. Som eneste udbyder kan de vitterligt leve op til de kræsne kunders individuelle krav. Så nu er det op til os at sikre Multiform den position på markedet, de fortjener. Med den kemi og forståelse, der er mellem deres og vores team, kan alle, der drømmer om unikt gennemtænkte køkkener, godt begynde at glæde sig.”

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club