Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Mediabureauet’s engelske afdeling har ladet medarbejderne lege kalendermodeller.

Du kender sikkert den traditionelle pige-kalender, man typisk finder på værksteder og andre af den slags arbejdspladser.

Forestil dig så, at du på billedet i stedet for en nøgen pige ser Mediacom’s øverste chef, Jonas Hemmingsen?

Havde det været i England, havde det måske været tilfældet. Mediabureauet har støttet velgørenhed ved at udarbejde en kalender, hvor en række modeller optræder som kalenderpiger/drenge. Det gælder f.eks. også CEO, Jane Ratcliffe.

Hvem siger, mediabureauer er kedelige?

Du kan se billederne her.

 

Kommentarer

  1. tak Finn, jeg er sikker på at det er et skræmmende billede for mange at forestille sig mig som pin-up – men måske vi skal gå igang med castingen til næste års kalender

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club