Gislev Rejser har så mange år på bagen, at det for mange er synonym med busrejser til Harzen. Denne association skal udvides til at omfatte udbyder af flyrejser til destinationer over hele verden – og at der er danske rejseledere med hele vejen, på alle rejsemål.
Til dét formål har selskabet på baggrund af en møderække med Nørgård Mikkelsen formaliseret et egentligt bureausamarbejde. Hos Nørgård Mikkelsen udtrykker kontaktchef Kasper Kjærsgaard Jensen sin tilfredshed således:
“Gislev Rejser er en ny spændende kunde, bl.a. fordi vi kan bidrage med vores digitale kompetencer, som er så vigtige – ikke mindst inden for rejsebranchen. Selskabet har arrangeret rejser i 65 år, og i modsætning til mange andre udbydere, har Gislev med succes turdet definere en klar kundegruppe, som man fokuserer 100 pct. på at sikre en god oplevelse”.
Andre bureauer er kommet med lignende meldinger – altså om nye kunder.
Arla Foods har valgt Creuna som digitalt bureau for Castello, der er – i lighed med Arla og Lurpak – er et globalt brand hos mejerikoncernen. Samarbejdet rulles ud over flere markeder.
Berlingske gik i sidste uge ud med historien om, at man havde valgt Saatchi & Saatchi til at markedsføre den gennemgribende forandring af Berlingske frem mod et helt nyt dagbladsmedie. Kampagnen begynder den 26. januar. Hvad pressemeddelelsen ikke fortalte – men hvad Bureaubiz har hørt – var, at Berlingske inviterede to bureauer ind, og at det andet var Hjaltelin, Stahl & Co.
Svane Køkkener har efter en bureaukonkurrence valgt Recommended – og resultatet kan ses i den aktuelle kampagne.
Hos Uncle markeredes det nye år med en sampak-kommunikationsløsning: At fortælle om to nye kunder. Det drejer sig om Trip Trap og Weightwatchers, der begge – og uden sammenligning i øvrigt – skal repositioneres.