2 nye kreative profiler til RelationshusetGekko

Martin Winther og Giovanni Campagna er startet som henholdsvis tekstforfatter og AD’er.

Martin Winther har en karriere som både tekstforfatter, redaktør og strategisk planner med sig i bagagen, fra bl.a. Action, Market Magazine og senest Creuna.

Martin er dialogmand og strateg samt digitale kompetencer.

Giovanni Campagna er hentet fra Triple LBi, hvor han de sidste 5 år har været involveret i en række store kunder og eksekveret kommunikationsløsninger på de digitale platforme.

Før da har Giovanni været freelance designer i en række år for bl.a. Magnetix, og han har været AD på Tribal DDB.

“Vi er vældig glade for at have slået krogen i to så erfarne herrer som AD’er Giovanni Campagna og tekstforfatter Martin Winther. De matcher perfekt til vores ambition om at opruste kreativt med fokus på digitale kompetencer,” fortæller Helle Windahl, der selv blev kreativ chef på RelationshusetGekko i januar i år.

“Vi har i løbet af 2010 fået en lang række nye projekter og kunder, der betyder et meget konkret behov på den front. Og nu har vi et stærkt team til at klare opgaverne – også fremadrettet.”