Brandhouse henter tre nye kreative

Julie Kolbeck
julie@kforum.dk

Brandhouse ansætter Christina Anaya, Jesper Sichlau og Andreas Arnaa.

Brandhouse har ansat tekstforfatter Christina Anaya, AD’er Jesper Sichlau og AD’er Andreas Arnaa.

De tre arbejder i dag i MBA, Mediacom Beyond Advertising. 

Sammen med resten af Brandhouse Group – som også består af digitalbureauet Subsero, designbureauet Bessermachen og produktionsbureauet Outhouse – skal de være med til at løfte det kreative niveau.

Christina Anaya, Jesper Sichlau og Andreas Arnaa kan dog også andet end skabe stærke reklamekoncepter. I rygsækkene er der også et forfatterskab, en uddannelse i Film- og Medievidenskab fra Københavns Universitet, en tur på Den Europæiske Filmhøjskole og et liv som fotograf.

Joachim Rosenstand siger:

”Jeg er simpelthen så glad for, at Christina, Jesper og Andreas har sagt ja til at flytte til Brandhouse. De er forholdsvis unge i branchen, men har allerede bevist, hvor dygtige de er. De er uddannet fra DMJX Kreativ Kommunikation i 2016, og senest har de hentet en D&AD Award hjem til Danmark. De sprudler af selvtillid og en tilpas portion ydmyghed. De kommer til at passe godt ind blandt bureaugruppens i alt 70 søde og dygtige kollegaer.”