Fem digitale bureauer shortlistet til E-handelsprisen 2021
Fem digitale bureauer er shortlistet til E-handelsprisen 2021 i kategorien ‘Bedste e-handelscase – webbureauer og andre leverandører’. Det drejer sig om Adapt for Det Kgl. Teater, Dept for Magasin.dk, Hesehus for Matas, Kraftvaerk for Flügger og Vertica for Søstrene Grene.
Stryhns skifter navn og får nyt logo lavet af Envision
Fødevareproducenten Stryhns skifter navn til Stryhns Gruppen. Virksomheden får samtidig nyt logo, der er designet af Envision.
På LinkedIn skriver Stryhns Gruppens marketingchef, Lars Bo Christiansen, at det nye navn og den visuelle identitet skal vise, at virksomheden “er en gruppe fremfor en enmandshær.” Han fortsætter:
“Derfor er vikingen i det nye logo selvfølgelig også flankeret af to vikingevenner bevæbnet med henholdsvis kniv og ske, der understreger, at vi er i markedet for skandinaviske fødevarer, og at vores våben er så ufarligt som bestik, når vi går på togt og erobrer nye markeder, der styrker vores samlede brand.”
Stryhn’s bliver til Stryhns Gruppen