Bureaunyt: IUM lukker Aarhus-kontor

Læs også, at Operate laver kampagne for nyt statskontrolleret mærke, og at Stark vælger bureau til at implementere værdisæt.

Stark vælger bureau til at implementere værdisæt
Byggekæden Stark har valgt Experiental from Montdor til at implementere sit værdisæt. Processen skal sikre, at Start får “mennesker til at føle noget gennem involvering.”

 

Ved udgangen af 2021 lukker IUM sit Aarhus-kontor. Det skriver Markedsføring. Adm. direktør i IUM, Heine Jørgensen, oplyser til Markesdføring, at man har vurderet, at der ikke er behov for to kontorer på baggrund af den måde, man har arbejdet på under corona. Dvs. at enten arbejder man hjemme, eller også så er man på kontoret, hvor IUM så gerne vil have, at man er en mere samlet enhed.

Operate laver kampagne for nyt statskontrolleret mærke
Danmark har fået et nyt, statskontrolleret mærke. NaturSkånsom, hedder det nye mærke, der skal vise vej til fisk af høj kvalitet, og som er fanget vildt med respekt for naturen af et aktivt kystfiskeri. Miljø- og Fødevareministeriet lancerede mærket i en ny kampagne, som Operate har skabt og er med til at drive: Et hav af gode grunde til at vælge NaturSkånsom.

“For at tage bedst mulig vare på vores egen sundhed, vores fælles klima og miljø, kommer vi ikke udenom at lave lidt om på vores madvaner og skære ned på kødet til daglig. Og her er fisk et rigtig godt alternativ. Med mærket sikrer vi høj kvalitet med stor respekt for fiskebestandene og havmiljøet,” siger fiskeri- og fødevareminister Mogens Jensen i en pressemeddelelse.

Kampagnen kører nu både abribus, digitalt og social. Næste skridt i kampagnen er et influencersamarbejde for at få mærket tættere på forbrugeren, oplyser Operate til Bureaubiz.

Det nye mærke