Cembrit ansætter sin første Brand Manager

Brand manager stillingen er nyoprettet med henblik på at styrke Cembrit som internationalt brand.

Kåre Berenthz-Nicolaisen er Cembrits første Brand Manager. Han har været ansat siden 2007, senest som marketing developer.

Den primære arbejdsopgave for Kåre Berenthz-Nicolaisen er at forankre brand tankegangen i Cembrit og sikre synergi i lokale og regionale marketing aktiviteter.

Kåre Berenthz-Nicolaisen har gennem de seneste år været med til skabe en international tilgang til marketing i Cembrit og udnævnelsen som Brand Manager er en naturlig forsættelse af dette arbejde.

Kåre er uddannet cand.mag. i kommunikation fra AAU med speciale i kreativitet og innovation. Han har tidligere arbejdet som merchandiser i Trademate og med tekst og koncept i reklamebureauet Par No. 1.

 

Cembrit er Europas største dedikerede distributør producent af fibercementprodukter. Cembrit beskæftiger ca. 1100 medarbejdere i produktions- og salgsselskaber i 16 europæiske lande og er 100% ejet af FLSmidth & Co. A/S.