I Dansk Design Center får Bo Dybkær ansvaret for udvikling og styrkelse af centrets brand nationalt og internationalt samt kommunikationen med publikum, pressen, designverdenen og det øvrige erhvervsliv.
Bo Dybkær bliver medlem af centrets direktion lige som han overtager HR-ansvaret i forhold til centrets 40 fastansatte og 35 løst ansatte medarbejdere.
“Jeg er glad for at få en så kompetent og handlekraftig person med om bord i ledelsen af Dansk Design Center. Jeg er sikker på, at Dansk Design Center vil få stor gavn af Bo Dybkærs solide erfaringer inden for kommunikation og ledelse, og jeg ser frem til et tæt samarbejde”, siger Nille Juul-Sørensen, CEO i Dansk Design
Center i en pressemeddelse.
Bo Dybkær er uddannet journalist og har i en årrække været ansvarlig for kommunikation, branding og markedsføring i en række store virksomheder og organisationer. Senest som kommunikationsdirektør i Region Hovedstaden og før dette som kommunikationsdirektør i NCC Construction Danmark A/S og i
Ørestadsselskabet I/S.