Claus Donnerstag kommer oprindeligt fra bilbranchen og har derefter 10 års erfaring inden for mediebranchen i Danmark. Heraf 2 år som selvstændig og 8 år hos SBS TV.
Claus har gennem årene oparbejdet sig en solid erfaring inden for kundeløsninger i tv-branchen.
Han er kendt for sin meget tætte og professionelle kontakt til kunderne. Ud over at være en dreven tv-mand er Claus yderst passioneret omkring vin og får brugt sin racerlicens, så ofte han kan komme afsted med det.
Jan Andreassen, General Manager for Discovery Networks Nordic, udtaler:
“Claus Donnerstags store erfaring og gode relationer inden for tv-branchen vil styrke vores forretning og ikke mindst være med til at udbygge nye muligheder inden for 360 graders løsninger til vores kunder. Claus besidder en unik evne til at sætte sine kunder i centrum og få umulige ting til at ske. Sådanne personer findes der ikke mange af, så vi er fulde af forventninger til Claus”.
Selv siger Claus om sin ansættelse:
“Der ligger et stort potentiale i alle de kanaler, vi har i porteføljen, og jeg glæder mig til at blive en del af et i forvejen meget dedikeret og dygtigt team. Jeg nærmest syder med idéer, som jeg ser frem til at folde ud i det stærke Discovery univers. Brandet Discovery lægger op til tætte samarbejder med et bredt spektrum af højt profilerede annoncører, ikke mindst i form af kreative løsninger”.