Kailow etablerer nyt strategisk forretningsområde

Og ansætter samtidig Kirsten Voxtrup til at styre det.

Kirsten Voxtrup er netop ansat som Costumer Experience Manager med ansvar for Kailows nye strategiske forretningsområde inden for ledelse og styring af kundeoplevelsen (CEM). 

Målsætningen med det nye forretningsområde er at hjælpe detailhandelen med de store udfordringer som særligt de fysiske butikker står overfor.

”De fysiske butikker har vanskeligt ved at fastholde og tiltrække nye og eksisterende kunder. Markedet er presset og detailbranchen oplever vigende salg og interesse fra forbrugeren. Vi rådgiver kunderne om, hvordan vi kan fremtidssikre den fysiske butiks berettigelse og relevans i markedet, samt hvordan den fysiske butik drager fordel af mødet i de fysiske rammer, der adskiller sig markant fra internettets muligheder”, siger direktør Henrik Kailow.

Kirsten Voxtrup har de seneste fem år været selvstændig med opgaver inden for kundeoplevelser og har tidligere haft en konsulentstilling hos Steen & Strøm A/S Danmark, hvor hun drev en større strategisk udviklingsopgave med fokus på optimering og udvikling af oplevelsespotentialet, og kundeværdi og loyalitet i Steen & Strøms storcentre.

Hun er uddannet art director og project manager fra reklameskolen.