Tine Knapp har 6 års erfaring med branding og markedsføring fra ledende stillinger i reklame- og forlagsbranchen og er uddannet cand.mag. i formidling med speciale i brandDNA.
Nanna Bentel, CEO & partner, fortæller om baggrunden for ansættelsen:
Konform ønsker selv at skabe fremtiden og udvikle unikke produktbrands, som vil skabe øget værdi og gode oplevelser for kunderne. Et produktbrand har brug for dialogbaseret brandkommunikation for at sparke døren ind til markedet, og derfor vil vi som en del af vores nye brandingstrategi etablere en øget kundedialog for at kreere de ultimative fremtidssikrede produkter.”
På Konforms kundeliste finder man kunder som DAY Birger et Mikkelsen, Vipp, Georg Jensen, MT Højgaard, Bruuns Bazaar, Infernal, Nordisk Film, Sony BMG Music, Socialministeriet, Københavns Universitet, DR Multimedie og Universal.
Konform A/S er et kombineret web- og grafisk bureau, som udvikler alt inden for webløsninger, visuelle identiteter og tryksager. Virksomheden har billed- og filarkivet Kontainer, systemet Kontent CMS og lancerer i år en række nye produktbrands til de digitale platforme