Kreativ til Mensch

Simon Naver kommer fra Uncle Grey.

Mensch har været på jagt efter en kreativ. Og efter at have udlovet en dusør på 50.000 kr. for et tip om de mest begavede kreative, har man nu fundet den udkårne.

Bureauet har nemlig netop ansat Simon Naver som creative directør og associeret partner. 

Managing partner Christina Tønnesen udtaler:

”På et bureau som Mensch er den primære egenkapital det kreative arbejde. Derfor taler vi meget om vores eget – og næsten lige så meget om vores konkurrenters. Og Simons arbejde er faktisk noget af det, vi har haft størst respekt for i flere år. Det er noget, vi gerne ville have lagt navn til. At han så også er et ualmindeligt sympatisk menneske, gør ham ikke mindre kvalificeret til at blive et Mensch.”

Simon Naver kommer fra en stilling som associate creative director hos Uncle Grey.

“Jeg har haft nogle fremragende år hos Uncle Grey, hvor jeg har suget til mig og lært ufattelig meget fra bureauets mange fantastiske mennesker. Men jeg prædiker også til mine kunder, at de skal vove pelsen, kaste sig ud i noget nyt og alt det der. Så nu tager jeg min egen medicin og har valgt at springe ud i noget, der kilder lidt ekstra i maven,” fortæller Simon Naver i en pressemeddelelse.

Han forsætter:

“Jeg har nemlig altid haft en vis ærefrygt for Mensch. De kan et eller andet derovre i Bredgade 41 og er helt klart ude på en “rejse”, hvor titlen som årets digitale bureau i DDA endnu en gang beviste, at de altid overrasker. Det glæder jeg mig til at være med til.”

Simon Naver har de seneste år vundet mere end 30 awards, herunder fem Cannes Lions, to D&AD pencils.